Argh!

Fan alltså, vad förbannad jag blir ibland! När man har skrivit ett skitlångt blogginlägg om allt mellan himmel och jord, och ska trycka på uppdatera, så försvinner hela skiten. Då undrar man vad fan man har gjort för fel i livet. Vill byta bort blogg.se egentligen, men vet inte om jag skulle kunna lära mig att hantera en ny blogg... Jag är som gamlingarna, jag ogillar stora förändringar i livet ;)

I morgon kommer min Minna hit och myser i några dagar. Vi har inte setts sen... Är det fan över två år sen sist? Helt sjukt hur tiden går egentligen. Dock kommer hon hit på begravning så att själva orsaken är ju hemsk, men jag är glad att jag får träffa henne en stund i allafall. Som hon sa, vi får nog surra oss igenom hela nätterna istället, annars kommer hon att vara på vift. Men jag får nöja mig med att träffa henne litegrann i af.

Dagarna har gått åt att rensa upp saker och ting och det känns ju alltid skönt. Man går omkring och småplockar överallt och det där med rensandet är nog lite beroendeframkallande tror jag... Det är som svårt att lägga av. Men mycket har vi fått slänga också, allra mest my crap men älsko har varit snäll och hjälpt till att rensa ;) Ser så sjukt mycket fram emot flytten, jag vill ju helst flytta nu! Nästa helg känns som så långt borta fastän tiden tid lär gå fort ändå. Förhoppningsvis dyker inget oplanerat upp så att vi verkligen får flytta då. Skulle ju vara jävligt typiskt om nåt skiter sig... Aja, whatever. Vi får se om förkylningen släpper i samband med det då, det ska bli intressant! Antingen är det mögel eller något annat som har med fukt att göra, eller så är min förkylning den segaste förkylningen någon någonsin haft. Känns det som i allafall. Hunnit bli förbannad mer än en gång.

Magen kurrar som aldrig förr, hungrig som ett as. Blir väl att borsta tänderna och gå och sova... Snart. ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Lissukka

Ja det här med bloggbyte förstår jag om du överväger; jag tyckte själv att blogg.se blev lite knepigt efter ett tag - precis som du beskriver så försvann ofta låånga långa överarbetade texter och det om något är irriterande! Kolla runt lite bara först - wordpress charmade mig med alla finesser och trix jämfört med enkla blogg.se MEN jag har än inte lärt mig bloggen och ids verkligen inte byta, jag ska försöka ta mig an den när jag har lust. Så... det är värt att ta en extra titt innan du bestämmer dig, om du bestämmer dig :)

2010-04-07 @ 23:08:36
URL: http://llllisa.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0