Fix

När jag äntligen bestämmer mig för att göra ett ryck här i lägenheten så går det ju såklart inte som planerat! Fick upp gardiner i köket, lampan är på plats, upp med några tavlor och prydnadsgrejer... Foton och annat. Fick inga gardiner till sovrummet då jag "helt plötsligt" fick slut på gardinstångar. Ja, det är sjukt men så är det. Får helt enkelt åka en sväng på IKEA imorgon och köpa en sån.

Jag blev skitledsen i onsdags då jag insåg att jag missat veckans avsnitt av desperata hemmafruar. Då tänkte jag att jag måste se det på söndag, repris alltså, no matter what... men det där no matter what spelade visst ingen roll, för jag får fan inte in kanal 5 i tv:n! Signalstyrkan är fucked up så här sitter vi med baskanalerna, fan vad skoj. Dock har jag fixat avsnittet på ett annat (lite mer olagligt) sätt, trodde jag hade glömt bort hur man laddar ner grejer men tydligen inte. ;) Tar sån tid bara med mobilt bredband men det är värt att vänta. Sen får vi se om jag kan hålla mig från att ladda ner resten av avsnitten av säsong 6 eller om jag ser dom på tv;n, om vi nu lyckas få in kanalhelveten :)

Ska fylla på vattenflaskan och se till att få i mig lite mer vätska, har känt mig lite low idag. Jag håller tummarna på jobbfronten, förhoppningsvis så funkar det. Funkar jag. Funkar vi.

Peace.

Kommentarer
Postat av: S

Vill du ha en? tänk att ha en liten att kela med på kvällarna där i soffan, ha en spinnande kisse i sitt knä ;)

2010-04-27 @ 15:50:54




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0