"Nyflyttad"

AaaaAAAAaaaAAAAHHH! :D Så känns det nu. Det är skönt att ha fått alla grejer (nästan alla, småplock kvar i gamla läggan) hit till nya och börja ställa i ordning. Dock är det så mycket att göra att man mest bara går omkring och småplockar överallt för jag vet inte alls var jag ska börja... Alla glas och tallrikar och sånt är på plats, jag ska snart köra ett ryck här och få in alla kläder i garderoberna osv. Måste hämta såndär insatshylla eller vad det nu heter från mamma, fanns en jäkla massa garderober till att hänga kläder och sånt men bara två skåp med hyllor :) Det är inte många plagg jag har som får äran att hänga i galgar, tycker mest att det är störande. Sen när man ska glo igenom vad man har i skåpet så faller hälften av plaggen ner från galgen... Anyway, galgar är skit. Not THE SHIT, utan skit. :)

Nu väntar jag på att älskopälsko ska duscha färdigt så kanske vi kan åka iväg och handla lite, i kylskåpet finns påskmust och chilisås och det kommer man inte långt på ;) Måste även dit till gamla läggan och tömma kyl & frys... tur är att det inte är bråttom att städa och tömma den i allafall :)

Ikväll ska jag på lite partaj hos Lisa, det ser jag framemot :) För övrigt så vet jag vad jag har att göra i allafall... Ser ut som att en bomb har exploderat i denna lägga. Looks alot like Bagdad.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0