Summer

Det är ruskigt mysigt när man kan ha balkongdörren öppen och det fortfarande blåser in varm luft, mmm... Det doftar sommar. Tog en prommis runt stan och fick nästan göra inbrott på gymmet, hade glömt kortet hemma. Men jag kom in till slut i allafall. Kom hem, duschade, och nu sitter jag här och bara.. njuter. Har ingen aning om vad jag ska göra idag, iofs finns det en jävla massa att göra här, tavlor och hyllor ska upp på väggarna, kablar ska sättas fast och så vidare, men det kommer när det kommer. Jag och Sandra lyckades få upp gardiner igår i allafall, NÄSTAN helt och hållet utan en mans hjälp ;) Haha, tragiskt!

Jag ska ta och slänga på mig lite kläder och försöka hitta på nå action för idag :)

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0