Vem fan är du?

Ibland blir jag bara förvånad. Stum. Mållös. Ja, jag vet inte hur jag ska reagera eller vad jag ska säga, helt enkelt. Hur kan du gå omkring och tro att världen kretsar kring dig, och endast dig? Att det bara är din lycka som är viktig, och att du i princip "skiter" i alla andra? Hur fan kan du ens öppna din käft och yttra dig om hur andra människor mår? Hur vågar du ens? Hur kan du säga att någon är lycklig eller olycklig, om du inte ens har pratat med personen i fråga? Jag blir så trött på dessa människor som säger vad man ska känna. Hur man mår, hur man reagerar, vad man tycker och tänker. Du vet inte ett piss om mig förrän du gått en mil i mina skor. Jag blir trött på er. Ni finns överallt. Det är det som är gör mig förbannad. Återigen ställer jag frågan... Vem fan tror du att du är?!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Mä oon mä :)

Love u sis...

2010-04-06 @ 23:02:41



Postat av: Hema

niinhän sää oot, och det är det bästa med dig! love u 2 systeri! <3

2010-04-06 @ 23:08:36



Postat av: J & A

Älskar ordspråket: "Döm ingen förrän du gått en mil i hans mockasiner"

2010-04-07 @ 22:26:54



Postat av: Hema

Johanna, så tänkvärt ordspråk!

2010-04-08 @ 10:57:33



Postat av: Micke

Är det mig du menar?

2010-04-09 @ 17:04:33
URL: http://shyam.blogg.se/



Postat av: M

men nej micke, din knasboll...

2010-05-04 @ 15:41:20
URL: http://myah.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0