Allt

Tomt. Så tomt. Lättnad. Lycka. Sorg. Många frågetecken. Var börjar man? Hur kommer allt att bli? Det är bra nu. Snart är det sämre. För mig alltså. Känslorna åker berg-och dalbana. Jag vet varken ut eller in. Jag är glad men har tårar i ögonen. Vad betyder allt? Vill inte förstå samtidigt som förståelse är den enda egenskapen jag vill ha. Jag fattar inte. Min hjärna känns som en ballong. Min kropp känns som en mörbultad kanelbulle. Min själ känns som ett trasigt lakan.

Jag tar hand om dig nu, så som du tog hand om mig när jag var liten.



Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Vi tar hand om varann <3

2010-08-25 @ 19:50:37



Postat av: Mia

:( <3

2010-08-26 @ 14:30:44



Postat av: Pia

LOVE

(å vilken fin bild!)

2010-08-31 @ 23:55:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0