Friday

Jag börjar må lite bättre i allafall, tror inte att jag hade feber när jag vaknade. Dock är ju förkylningen densamma, trist men... Det är bara att kurera sig idag, sen är det tre långa dagar med jobb. Har delad tur i morgon och den ser jag inte framemot för fem öre. Vem fan har kommit på nåt så galet som delad tur? Allt för att kommunen ska spara in pengar, era snåla jävla fi**or... Förra gången jobbade jag delad på söndag, och måndagen var helt förstörd för min del, så nu jobbar jag delad på lördag, å 07-16 på söndag, så detta ska bli intressant! Kommer jag falla or I'm I still standing efter helgen?

Och så missar jag kalaset också, inte så viktigt iofs men hade vart kul och dra och kika läget, nog för att det varit dött ute på stan dom senaste åren när vi varit för snåla för att gå in på området, but still ;)

Snart lite lunch och sen ut nu när vädret bjuppar på sol för en gångs skull.



Peace.

Kommentarer
Postat av: Irina

Hallå, vars jobbar du?? Delad tur är inte kul :/

2010-08-06 @ 11:03:48



Postat av: M

Irina, jag jobbar på hemtjänsten :/ delad tur suger, jobbar 07-12 och sen 16-21. Det låter inte sådär jättetufft men är jobbigt att ha både morgon och kväll :/

2010-08-06 @ 11:14:31
URL: http://myah.blogg.se/



Postat av: Irina

Jo det är det, plus att man ändå inte kan göra ngt den dan :(

2010-08-06 @ 11:24:02




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0