I could really use a wish right now

Aaaaaaaalltså vad less jag kan bli på mig själv ibland, sitter och bläddrar igenom sommarens bilder från fester och bara helt vanliga sommardagar men jag har aldrig någon ork att ladda upp dom, känns så jobbigt :P måste ju skriva kommentar på varje bild och tagga och helvete, näe fyfan kanske nån annan gång.

Fick värsta sockerdricka-anfall på mina fötter, spelar ingen roll hur jag än sitter så är dom bortdomnade. Jaja, man blir väl själv också sjuk. Får en hjärtattack eller något... Det vore ju som jävligt lägligt om inte annat. Iofs vet jag inte om fötter & hjärta har något gemensamt, vilken tur att jag inte är en jävla läkare i allafall.

Försökte ändra designen på min blogg men det gick ju helt åt helvete... nån som är bra på sånt? Mitt tålamod håller helt enkelt inte :P det blir bara piss, skit och helvete!

Vilket positivt inlägg det här blev, nåja, känner mig inte så jävla positiv för tillfället. Är mest trött och... opositiv :P

Godnatt.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0