Thank you

Jag blev tungt besviken på godiskuren. Ett dygn senare och jag mår fan hundra gånger värre (nästan hundra... kanske 7)! Så det är ingen idé att prova den tycker jag. Om man sen vill äta godis bara för att, det är sen en annan sak. Men det funkade inte mot förkylning ;)

Det jobbiga är att jag blir som ett litet barn när jag är sjuk. Jag är inte självständig för fem öre, gnäll, "tyck synd om mig", jag svettas, fryser, GAAH I hate it. Hoppas denna förkylning passerar mig fort som fan.

Helgen var så grym. Det var så skönt att få umgås med alla mina kära systrar och bara skratta och mysa, sen fick vi ju med en av våra "bonussystrar" också så det var riktigt, riktigt trevligt. Först var det bilutställning på dagen och jag gick mest omkring och drägglade över dessa fina jänkare... En vacker dag så ska jag ha en! Shotar, drinkar, poolparty, bastu, massa surr, dansgolv i vardagsrummet i Vuono, grillad korv med god sallad, kramar, pussar, karaoke och både gammal och lite nyare musik senare var det dags att dra ut på krogen och slå klackarna i taket, jag och frugan drack en long island icetea och det var sista gången jag beställde en sån, det var som om alla hämningar släppte och hjärncellerna försvann efter en sån. Kul som fan var det, en helt galen kväll med mina nära och kära. En kväll att minnas länge. Tack!

Nu myser jag ner i soffan och glor på tv. Jag skulle vela vara med i wipeout, testa boxväggen och studsbollarna. HAHA! Fyfan vilken syn. Fyfan vad kul det skulle vara!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0