Funderingar

Alltså det känns som att jag har varit på värsta feta festen igår... Nattjobb is tungt alltså.

Nu sitter jag och väntar på att syo:n från Tornedalsskolan ska ringa, känns som att jag har hundra frågor angående hur fan jag ska göra med allt. Umeå skulle jag också ringa, men dom har ju självklart bara vissa telefontider och jag var för sent ute idag... Jag får ringa imorn mellan 13-14... tror jag att det var... Mitt minne är så värdelöst vissa gånger.

Jag borde boka tid till nån massör, känner att min nacke har börjat krångla igen efter att ha fungerat smärtfritt i nån månad ;) Dumma nacke...

Kanske man skulle klä på sig... Skriva handlingslista, packa upp grejerna som jag köpte på IKEA igår... Hinner åka en sväng på jysk och spana på gardiner innan vi ska med mamma på banken kl 15. Hittar inga jävla gardiner i den här stan, hur kan det komma sig? Fanns några snygga på Hemtex men där fick man inge jävla hjälp, dom två anställda stod och fnittrade bakom kassan och jag kände bara "hell no att jag sponsar det här stället". Lite synd, och jag är jävligt envis. Fattar man inte vad det betyder att jobba inom handels så ska man fan söka sig till ett annat jobb.

Nåväl, den 10:e bär det av till Sunderbyn i allafall, sen ska även Mio och lite andra affärer få besök av oss... Hoh, det blir nog bra hur fan det än blir :)

Näe, nu drar jag. TJING!

Peace.


Kommentarer
Postat av: Olafamal

Lots of great info, keep up the good work!

2012-03-29 @ 11:48:07
URL: http://olafamal.blognownow.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0