Dunno

Ääääääntligen, "helveteshelgen" har passerat och även helvetesmåndagen, snart i allafall ;) Det har varit tungt, god dammit! Men nu är min sista jobbhelg avklarad och vad som händer nu, ja det vette fasen. På torsdag blir det Kemi och intagningsprov och intervjuer, så jag håller tummarna att allt går bra, då vet jag vad jag ska göra i allafall. Om inte... Ja då måste jag ta en allvarlig funderare över min framtid... Och det vet jag inte om jag vill göra riktigt ännu :)

Fuck it, jag börjar bli trött. Imorn ska jag sova länge, till 8 i allafall :P Ska fixa lite med mobilen, få in lite nya låtar och sen ska jag nog baua.

Peace.

Kommentarer
Postat av: BigSys

Håller tummarna på torsdag!!! Lycka till! KRamis <3

2010-08-10 @ 09:01:57




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0