Jag vill inte!

Lite småroligt är det, jag har sån jävla ångest för att fylla år så det är helt sjukt. Tiden har gått alldeles för snabbt och jag har panik för att bli äldre, för nu när jag fyller år om exakt 7 veckor så är jag faktiskt närmare 25 än 20 :( Och det svider ska ni veta. Igår berättade jag för min klasskompis om att jag har ångest och han bara skrattade, "tyvärr är det inget du kan undvika"... Men jag kan väl fylla 22 igen?! Varför skulle inte det gå, liksom? Och inte nog med det, så hade jag fått brev från pensionsmyndigheten när jag kom hem. Visst, strö 7 kilo salt i såren, gör det bara, ihan sama!

Måste börja fixa mig nu, skola 11.30...



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0