Snart... Snart!

AAAAAAH jag vill ju! Jag vill ju att hela världen ska få veta hur jag känner! Jag vill bara förklara, prata, tjata och skrika ut alla mina känslor på en och samma gång, och fortfarande känna exakt likadant som jag känner just nu. Men en liten stund till får det vänta... en liten stund till får världen vänta på mitt känslomässiga utbrott! Men det gör absolut ingenting. Jag vet ju. Jag vet precis hur jag känner om allting... och det känns så jävla skönt!

Jag känner ju bara som så att... shit, vilken jackpot. Snart kommer explosionen.

Peace.


Kommentarer
Postat av: J & A

Men WTF, vad pratar du om!!!

Jag vill då höra vad det är när du kommer ikväll! ;)

2010-12-13 @ 16:00:00



Postat av: Elin :)

Läter spännande :) Nu blev jag jätte nyfiken!

2010-12-14 @ 07:43:11
URL: http://tequilaaa.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0