Bored!

Jag är lite uttråkad.

1. Hur gammal är du om fem år?
27.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Heikki :)

3. Hur lång är du?
158,5cm ;P

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg Tokyodrift på 6:an igår :)

5. Vem ringde du senast?
Syster Nina

6. Vem ringde dig senast?
Samma som ovan.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"När kommer ni?" från Jennifer som undrade när vi skulle anlända med fikat som vi köpt på kondis ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Hmm... Känner jag inte för att prata så skickar jag gärna sms. Eller när det handlar om mindre grejer. Eller när jag bara har energi över att skriva. Annars samtal.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Varken eller.

10. När såg du senast din mamma?
Hmm, förra helgen måste det nog ha varit.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blue.

12. När vaknade du i dag?

Före nio nångång.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Alla julsånger! Förutom Stilla natt *hatar*

14. Vilken är din favoritplats?
Beror på humöret och sällskapet.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det är mörkt och kallt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Säkert i Haparanda, förhoppningsvis med barn och hus ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag minns faktiskt inte. Mina mardrömmar skulle jag tro.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Igår när vi lirade badminton och syrran gjorde nåt knasigt. Trodde jag skulle tappa luften :D

19. Hur stor är din säng?
Lagom stor ;)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda två :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan kläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra sammanlagt.

23. Hur många landskap har du bott i?
Två! ;D Norrbotten och var Övik nu ligger :P

24. Vilka städer har du bott i?
Haparanda och Övik.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Eftersom jag hatar fötter och speciellt mina egna så strumpor :P

26. Är du social?
Ja, jag tror det.

27. Vilken är din favoritglass?
Cola Calippo.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Eeh... Gräddtårta? ;P

29. Tycker du om kinamat?
JA!

30. Tycker du om kaffe?

Ibland. Är helt okej ibland.

31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller vatten. Eller thé.

32. Sover du på någon särskild sida?

Det varierar kraftigt.

33. Kan du spela poker?
Ja det tror jag.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Det skulle jag nog inte påstå.

36. Känner du någon med samma födelsedatum som du själv?
Japp.

37. Vill du ha barn?
Ja det vill jag. Nångång.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Jopp.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja det har jag.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på om det är kallt i havet ;P

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder, inredning... Saker som gör mig lycklig. "Den som spar hon har men inte roligt".

42. Äger du dyrbara smycken?
Vissa är dyrbara för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate housewives, Grey's, Vänner osv.

44. Kan du rulla med tungan?
Japp.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alla mina vänner är roliga på sitt sätt! :D

46. Sover du med gosedjur?

Nej.

47. Vad har du för ringsignal?

Lady GaGa - Bad romance.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, det finns säkert nånstans på mammas vind ;)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Barnens leksaker.

50. Flirtar du mycket?
Jag är nog lite flirtig av mig har jag hört.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej men jag kan lära mig!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej :D

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Eeh. Jag började läsa på Svensk Maffia men nu har jag paus :P

54. Läser du dagstidningen?

Ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?
JA!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nån kanal här hos systeri.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Ett telefonnummer.

59. När var du i kyrkan senast?
I somras när Elin och Johan gifte sig.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hasse Bolin. Hur kul snubbe som helst.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Jag är stadsbo... En natt är enough.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Älsko idag när han köpte våra nya kökslampor. Puss :*

Nu åker vi mot stan och handlar ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Håkan Bråkan

Ångermanland har du bott i :P

2010-02-12 @ 16:31:29



Postat av: Mia

haha badminton.. hu ;)

2010-02-20 @ 12:20:01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0