Ett frågetecken.

På nåt konstigt sätt så känns det fortfarande inte lättare. På nåt sätt känns det som mygel. Det är en massa frågetecken som uppstår överallt och jag vet inte riktigt vad jag ska tro på. Det är en massa frågor som jag vill ha svar på men som ingen kan besvara. What the hell? Varför inte säga sanningen? Usch. Jag som trodde att jag hade det så bra... Yeah right. Detta är återigen ett bevis på att man inte kan lita på folk. Hur trygg man än känner sig så skiter det sig alltid. Punkt slut.

Idag har jag bara slöat runt och inte fått något vettigt gjort. Vi har tvättat lite och diskat men jag har ännu en hel del kvar att göra. Städa toan och dammtorka allt i vardagsrummet... Ändå sitter jag här. Jag hade eventuellt tänkt fara på afropowerdance ikväll också så jag vet inte hur jag ska hinna med allt ;) Jag kanske får sätta igång.

Jag vill ha ett jobb. Helst nu. Paniken börjar att komma sakta men säkert.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saker o ting brukar ju alltid lösa sig...kanske inte känns så just nu, men med tiden så :) Helst imorgon...men senast på torsdag...håller tummarna!! Försök nu att inte deppa ihjäl dig syrran :) BAMSE kramar i massor/Ninnu

2010-02-09 @ 18:21:29



Postat av: Santeri

Jag VET att det ordnar sig :) Som Nina oxå säger... det kommer. KRAM! :*

2010-02-10 @ 08:13:24




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0