Tröttmössa

Jag är helt slut. Det tar på krafterna att varannan vecka vara ledig tre dagar, jobba en, och sen vara ledig tre igen. Den dagen då man jobbar känns som hell, inte att jag inte vill gå dit, men man blir ju extremt slö... Efter jobbet åkte vi till smedjegatan så jag fick äta lite soppa, slöade ett tag och surrade på. Åkte och hämtade syrran från jobbet, åkte hem och bytte om och sen drog vi på gymet. Jag vet fan inte när jag har kämpat sådär hårt sist :P Jag trodde ärligt ett tag att jag skulle tuppa av! Haha, fyfan. Afrodansen i tisdags gjorde sitt, har haft sån träningsvärk i magen och rumpan. Nåja, jag tänkte att 100 sit-ups ska jag väl klara av... Och jo, visst gjorde jag det. Men jag trodde att jag skulle dö. Jag har inte gjort 100 sit-ups sen jag minns inte när. Månne om det var fotbollstiderna. Haha, fan vad tragisk jag är :D Nu känner jag mest för att gå och sova...

Imorn är jag som sagt ledig, och på schemat står städning... Yippiieeeee..................... Not. Det känns som att man jämt måste städa. Tråkigt, tråkigt, men what the hell. På kvällen blir det självklart Let's Dance med frugan, och på lördag åker vi mot oulu och hälsar på "plast" farmor och farfar och lite annat folk. Ser framemot att fara, ska bli skönt att träffa dom. Anyway, jag tror jag ska fortsätta glo på Jims värld och eventuellt somna i soffan ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0