And I wonder...

Idag har jag gått omkring och funderat en hel del, jag har bland annat funderat på vad jag ska göra med mitt liv :P Sorgligt nog har jag inte kommit fram till något vettigt what so ever. Jaja, ska jag gå omkring och inte göra ett skit, ska jag plugga, ska jag... vad fan? Vem fan vet. Jag känner mig mest negativ.

Jag har till och med haft så mycket att göra (sarkasm) att jag helt totalt glömt bort att jag har varit utan cigaretter över en månad nu! På min födelsedag tog jag några fyllebloss men dra åt helvete vad äckligt det smakade. Inte ens i fyllan var det gott! Jag förstår inte folk som klarar av att feströka, har dom slutat av fel orsaker kan jag undra? Nää, jag slutade för att jag verkligen ville! Jag vill ta min träning på allvar och jag vill verkligen gå ner i vikt, jävlar vad duktig jag är ibland! ;) I allafall, jag saknar inte ens ciggen. Dom första dagarna var hell, men nu känns det som att jag aldrig har varit beroende. Helt sjukt. Ut med all skit från kroppen bara, bort bort bort!

Ikväll har jag återigen varit och skakat rumpa på afropowerdance, jävlar vad kul det är. Hade lätt kunnat dansa en timme till! Imorn blir det nog gym, orkade inte igår... Fy mig :( Men med såna jävla kramper i magen hade det nog inte blivit något av mitt gymmande. Jag känner mig lite seg i kroppen, jag vet inte om den bygger muskler eller om det är någon slags träningsvärk... Jag känner mig så klumpig och seg på nåt sätt. Min kropp är inte direkt van och träna fyra gånger i veckan ;) Men men, det är bara att kämpa på.

Aaah, nu ska jag dra en dusch och sen ska jag mumsa lite frukt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: J & A

Hempsa Vännen, Jag vet att det är Jobbigt. Verkligen. Man vet inte va man ska göra, vart man ska göra det. Men vi hittar svaret snart, det slår jag vad om. :) Kram

2010-02-16 @ 22:25:39
URL: http://akiralipton.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0