Varför stressa?

Aaaah, återigen en ledig dag ;) Jag har haft så fullt upp idag (sarkasm igen), jag har varit och lunchat med en gammal arbetskompis, hälsat på hos syrran och handlat! Nu snart ska jag laga mat och sen ska jag träna. Fyfan, och ändå tycker jag att jag har gjort mycket idag till skillnad från mina andra lediga dagar. Man uppskattar nog dom lediga dagarna mer då man jobbar, men nu när jag känner att jag förmodligen inte kommer att få ett jobb förrän till sommaren så kan jag lika gärna lämna städningen till imorn... eller helgen... eller nästa vecka. Vi har en megastor tvätthög där också men vem har bråttom? Haha, this sucks!

Snart kommer älskopälsko hem, han for tidigt i morse så då får han komma hem tidigare också! Mysigt. Så jag ska väl sätta igång med matlagningen här om en stund, har i och för sig ingen aning om vad jag ska laga för något... Alltid lika kul, speciellt då man hatar mat egentligen. Att varje dag fundera på vad fan man ska stoppa i sig för att orka och för att inte bli en galen varulv som jag kan bli då jag inte får i mig energi. Suck.

Ikväll blir det gym i allafall, få röra på fetarslet och få lite underbar träningsvärk! Jag känner av litegrann i ryggen sen afrodancen igår och det är ju bra ;) Då vet man att man inte bara har slöat sig igenom passet.

Nu ska jag börja med middagen.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0