19:e januari 2010

Och min födelsedag. Känns lite konstigt att få så mycket uppmärksamhet från alla håll och kanter, kan ju inte precis säga att jag är van vid det. Nåja, tur man bara fyller år en gång per år! ;) Annars kanske man hade blivit megaegoistisk.

Jag tror tyvärr att jag fått lite flyttfeber... Dock vill jag inte flytta bara för flyttandets skull, och det handlar inte heller om att bara vela, allt har ju sina orsaker. Men, jag vill hitta någon lägenhet som är bra och inte bara något tillfälligt, man ska trivas. Nu pratar jag bara i jag-form, där rök min teori om icke-egoism ;) Jaja, men det är nog mest jag som vill flytta... Anyway, det kommer när det kommer, om det kommer.

Då är tårtan färdiggjord (smetat lite sylt och grädde på en färdig tårt-botten) och i kylen, sockerkakan är framme från frysen och gårdagens chokladmintkaka är på bordet. Mina nära och kära skulle komma förbi i eftermiddag/i kväll och fika och mysa lite. För övrigt blir det nog en lugn dag.

Fan, nu gör jag allt annat förutom blogga. Jag vandrar runt från sida till sida, och sen kom jag på att kolla min hotmail.... Fick mejl från en lärare som vi hade i våras och han skrev att jag var godkänd på min komplettering! Fifan vad skönt :D Nu har jag godkänt i alla ämnen från första året och förhoppningsvis när jag nångång i framtiden söker in på socionomutbildningen igen så ska inte dom ämnena vara förgäves. Jag håller tummarna. Woho!

Nu håller jag på att hosta så att jag snart kräks, tror det är dags för lite hostmedicin ;)

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sandra F

Härligt tjejen! Fan va gött att ha allt godkänt... du har kämpat på bra! :)

2010-01-20 @ 08:54:41




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0