Ett projekt

Hoh, jag insåg nyss när jag vek in ren tvätt i min garderob, att det verkligen vore dags att rensa... Rensa... Jag hatar det ordet. Blä. Jag är alltid för snäll när jag rensar garderob, plagg som jag inte har haft på mig på tre år finns fortfarande kvar! Det är helt sjukt. Jag insåg samtidigt hur orättvist det är... Jag har tre fulla garderober och Heikki har två hyllplan! Det kan man kalla orättvist ;) Bara mina sjalar tar upp ett hyllplan... Voi voi. Så jag bestämde mig för att på måndag ska jag rensa. Jag hinner förbereda mig lite mentalt också ;) Usch, helst låter jag bli men det är inte bara mina kläder som ska rymmas där i, jag och han har ju blivit vi.

Idag ska jag till mami och färga hennes hår. Och hon ska färga mitt. Har dock inte bestämt ännu vilken färg det ska bli, det får jag se sen när jag köper färgen... Lär bli lite impuls igen, men jag är ju proffs på impulsköp så det kvittar väl. Ikväll blir det självklart Let's Dance med frugan, sen blir det jobb lördag och söndag.

Fan, att jag har så lite jobb, suck. Är nog det som ligger och stressar upp mig, för mina drömmar jag drömt den senaste veckan har varit helt insane. I varje dröm tävlar jag mot någon/något, ska alltid hinna först. I natt var jag med i nåt liknande som amazing race, där man ska först från en plats till en annan. Självklart vann jag ju ;) Men ändå, jag är helt slut på morgonen när jag vaknar. Nåväl, får börja smygkolla efter jobb i nån annan stad, är ju bara det som gäller nu. I Happis söker dom bara efter asiatiska kockar och lärare... Weei....... Fuck, where to go?

Aja, jag tar med mina funderingar och drar på stan en sväng ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0