Fjärde dagen

Ja, detta är min fjärde dag utan cigg. Herregud så jobbigt det har varit vissa gånger, men det har ändå gått ganska smärtfritt. Lisas fyllesnack i lördags hjälpte mig att tänka klart, även om det var just det, fyllesnack. Men, jag har inte lovat mig själv något annat än att försöka, och jag hoppas att jag lyckas! Det känns som att jag kan ta träningen också mer seriöst om jag bara slutar. Jag tränar ju ändå för att gå ner i vikt OCH för att få bra kondition, men hur bra funkar det om man röker både just före och just efter man tränat? Mm, precis. Så nu ska jag försöka. Försöka!

Nu sitter jag här och väntar på att Heikki ska diska klart ;) så vi kan åka hem till min mami och hämta min datorväska och... nånting annat... Minns inte just nu vad det var. Sen ska vi väl hem igen så jag får baka en sockerkaka innan äggen blir dåliga. Sen är det ju sådär passande att jag fyller år på tisdag så man slipper äta upp det! :D Finns iofs inge plats what so ever i frysen här, men jag får väl ragga lite plats hos mamma eller nåt.

Imorn är jag ledig! Och då är tvättstugan bokad hela dagen, och sen ska jag och Elina iväg och spela lite badminton. Fan, det var så länge sen jag spelade badminton sist! Jag älskar och spela men det har bara inte blivit av. Gymet har jag ju inte kunnat vara på i veckan då jag haft både feber och förkylning, men jag har bestämt mig att det imorn får vara over med det! Mm, nu jävlar ska har kämpas! Sen funderade jag på om jag skulle köpa ett kort dit till korpen... Få dansa lite afropower dance och prova på lite box kanske. Kanske :)

Näe, nu drar vi!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh va duktig du har varit, här är en till som slutat :)

2010-01-14 @ 09:45:06
URL: http://tequilaaa.blogspot.com



Postat av: Lisoli

Å vad duktig du är! Och så bra.. att man make magic även i fyllan ;) (vad jag nu har sagt höö minns inte).

Keep up the good work!

2010-01-14 @ 14:46:56
URL: http://llllisa.wordpress.com



Postat av: Abdirahmanelle

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-04-23 @ 14:04:48
URL: http://abdirahmanelle.blogsmile.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0