Fredag

Fredag idag. Mm, skönt. Det var tänkt att jag skulle dra på gymmet då jag vaknade men jag hade så jävla ont i nacken så det gick inte. Har smörjt på lite zon-salva där nu och tagit en värktablett, så vi får väl se om det hjälper något. Jag vill att nackvärken ska försvinna innan jag får huvudvärk... För då är hela dagen förstörd. Jag vet fan inte vad jag ska göra för att slippa att ha ont i nacken, det är var och varannan dag som det smärtar. What to do?

Jag får nog gå ner till tvättstugan och slänga i det i maskinen som är kvar att tvätta. Känns jobbigt bara att springa ut när det är så kallt, även om det bara är över gården... Brr. Sen tror jag att det är dags för Heikki att vakna, så vi kan åka till Gränsboden en sväng :) Vill dock bli av med den här värken först, en varm dusch och lite stretch kanske?

Aja, tvättstugan kallar...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0