Mys

Sitter och glor på ett avsnitt av Sex and the city. Jag älskar min shoebox, fastän jag har sett igenom alla avsnitt säkert 20 gånger ;) Jag blir aldrig less. Så jäkla grym serie alltså. Ett avsnitt till, sen är det natti natti för fröken Trast, måste vara någorlunda pigg och alert på jobbet imorn ;) Är ju ändå min enda arbetsdag för den här veckan. Sweeeeeet...

Efter jobbet imorn ska vi och fira lillasyster litegrann, är ju hennes 19-årsdag! Tvättstugan är bokad för imorn eftermiddag och fredag förmiddag. Gym på fredagmorgon och sen hade jag tänkt åka till Gränsboden en sväng, dom har så grymt fina saker där... Är ute efter nåt och ha på väggen i hallen :) We'll see om vi hittar något kul! Annars blir nog fredagen lugn, Let's dance börjar ju och det är ju nästan en tradition och ha nåt att kolla på på fredagkvällar ;) Spännande.

Då var nya och fräscha sängkläder på plats och jag är nyduschad, hur skönt är det inte att lägga sig då? Speciellt när man fick skurat och dammtorkat allt igår. Mmm, mys på hög nivå. Att så små saker kan förgylla vardagen så mycket.

Nu ska jag se klart avsnittet på min favvoserie och sen går jag och lägger mig. Godnatt!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Vladde

aa men det är bättre att dem är bara tre st tkr jag:)



hehe jo nu var det ett bra tag sen vi hördes. Allt är bra med mig men jag söker jobb just nu så det är ganska lungt nu. Kunde börjat plugga till socionom igen men denna gång i örebro men jag sket i det.



Vad gör du nuförtiden, allt bra?

2010-01-06 @ 23:58:55
URL: http://phonography.blogg.se/



Postat av: Johanna

Det är så härligt när allt är städat, tvättat, nya sängkläder och nyduschad. :P Boojah!

2010-01-09 @ 20:11:32



Postat av: Saidmolly

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-09 @ 10:00:52
URL: http://saidmolly.blog13.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0