nattsudd

Oh, fan att man skulle gå och somna en stund på dagen. Vanligtvis sover jag aldrig "middag", jag hatar det. Visst, det kan vara skönt att bara ligga och somna en stund, men fan så seg man är efteråt. Och sen när man egentligen ska ligga i sängen och sova, ja då sitter man och bloggar istället! Nää, powernaps är inget för mig. Det har det aldrig varit.

I morgon blir min tredje lediga dag, och då hade jag tänkt dra till gymmet på morgonen det första jag gör. Plugga in mp3-spelaren i öronen och bara dunka grym musik samtidigt som man maxar musklerna, mmm, lovely... Iofs slutade det ganska illa för oss förra gången (mig och mp3-spelaren alltså). Jag hade laddat den innan jag åkte hemifrån och när jag väl kom till gymmet och började jogga på löpbandet så pep den om att batteriet var dött. Typ 15-20 minuter höll batteriet! Helt skit! Fan vad besviken jag var, jag som hade sett framemot att få lyssna på lite gamla godingar... Men nej då. Så nu tänkte jag att jag skulle ladda den över natten, den funkar ju säkert inte bättre ändå men... Jag håller tummarna i allafall!

Efter gymmet hade jag tänkt baka lite sockerkaka :P Om jag ids... Jag vet fan inte. Har toan kvar att städa, annars har jag i princip städat hela läggan. Skönt och få ner alla julgrejer, blä. Dom är mysiga att plocka fram men fan vad skönt det är att plocka ner "skiten"! Nåväl.

Annars är dagen öppen för förslag. Den som lever får se.

Nu ska jag och min nya laptop fortsätta snoka runt på lite bloggar.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Vladde

hon blev utsparkad så nu är dem bara 3 som dem skulle vara från början:)

2010-01-06 @ 20:36:46
URL: http://phonography.blogg.se/



Postat av: mia

funkar den bra? datorn allså :) hurdan köpte du??

2010-01-06 @ 23:39:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0