Oldie

Tisdag idag. Är helt jävla slut i kroppen, oh fy fasen. Hade först bestämt mig för att fara på afropower dance idag, men syrran övertalade mig att fara på gym istället. Och musklerna var lite sega från gårdagens gympass, oh ja det var dom... Fick låta bli att köra dubblapass, körde enkelt pass och sen löpbandet :) Känner att förkylningen inte har släppt helt och hållet, vilket gör mig tokig! Fan, det är skitsexigt att gå omkring och harkla sig hela tiden. Och sen låter man skitsexig när man pratar när näsan är helt igentäppt... Jävla skit.

Kallt är det här i Happis. Lika kallt som i en isbjörns rövhål. Det är inte många minusgrader, men fyfan vad det blåser kallt. Heikki sa idag att "det är inte länge kvar till sommaren" och jag gav ifrån mig ett hmpr-läte. Men... Det är ju snart februari! Fattar ni hur jävla fort tiden går? Shit. Det är 16 dagar sen jag slutade röka! Oh herre gud. Fan jag börjar få lite panik :/ Jag vill ju inte bli gammal! Jag råkade till och med glömma min plånbok i skoaffären idag! Då trodde jag ärligt talat att jag skulle dö. Usch, jag hatar det, det känns som att hjärtat stannar. Det vet jag iofs inte om det är pga att jag fyllt 22 eller pga att jag var allmänt tankspridd och lite småtrött... ;) Men anyway. Tur den var kvar, och tur att allt innehåll var kvar. Hoh hoh... Fan man kan ju undra var man har hjärnan vissa dagar :D

Nu ska jag böka lite med min nya mobil (ja, lite prylbög är jag kanske), tack älskling :* Sen ska jag mysa på lite innan det är dags att sova så att man orkar vara pigg och glad på jobbet imorn.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra F

kämpa på vännen, du har ju gjort det skitbra som varit rökfri i 16 dagar! :) Superduktigt!!!

2010-01-27 @ 16:26:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0