Blablabla

Aaaah, det blåser som fan ute och min kropp är helt kokhet när jag har legat i solen hela dagen. Eller eftermiddan blire ju faktiskt, juste. Var och handla födelsedagspresent till M och var och handlade mat, plockade upp "lånehunden" Emma ;) grillade hos morsan och fortsatte steka, mys. Var också och vattna blommor hos syrran och Toni + barnen nu när dom är på semester, och hur i helvete kan en människa ha sådär mycket blommor?! :D Helt insane ;D

Festen i helg var jättelyckad, jag hade ingen aning om att man fick så mycket presenter när man hade inflyttningsfest! Jättesnällt av er, tack så mycket! Hann med krogen en sväng också, kom hem, däckade, vaknade och mådde prima. Dock valde min röst att svika mig, den jäveln. Mitt i allt så sa den upp kontraktet och jag fick inte ut ett pip. Been there, done that förut, liksom.

Snart blire en prommis med vovven, sen ska vi mysa i soffan, oh yeah. 

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0