One year later

Kärlek handlar om att surra hela nätterna. Att missa en bra film helt och hållet för att storyn tappas bort bland alla pussar och smekningar. Det handlar om att gå upp mitt på natten för att äta rostade mackor och dricka oboy tillsammans, och låta längtan till varandra döda känslan av trötthet. Att låta kärleken lysa upp den annars så kolsvarta natten.

Det handlar om att älska smaken av hans fingertoppar och dom mjuka läpparna mot varandra. Att skriva hans namn med hjärtan över alla i;n på en parkbänk. Om att brottas bland kuddar och älska att förlora, bli nedtryckt bland täcken över kysst över hela kroppen. Det handlar om att hjälpa varandra att läka, orka prata bort sårigheten och sedan tillsammans skriva ny och vacker poesi över ärren.

Det handlar om att viska "du är så underbar" 1000 gånger och mena det precis lika mycket varje gång. Att ständigt ha fjärilar i magen och göra allt för att tillsammans hitta ljusglimtar i en grå vardag. Det handlar om att tappa bort sig själv i hans famn och aldrig någonsin vilja hitta vägen ut igen. Skratta och flumma tills det gör ont i magen. Det handlar om att ge honom mitt allt och ge honom mig själv utan att tveka en endaste sekund... att vara dödskär är den bästa känslan jag någonsin känt.

Jag älskar dig. Tack för ett underbart år.

Peace.


Kommentarer
Postat av: BigSys

<3<3<3

2010-07-14 @ 15:49:49



Postat av: b

2010-07-14 @ 15:55:32



Postat av: Ninnu

<3 Såå härligt!! <3

2010-07-16 @ 20:37:28



Postat av: J & A

<3

2010-07-25 @ 23:50:35



Postat av: Anonym

råkade klicka in mig hit från fb så jag läste lite :) va fint! =) / molle

2010-08-03 @ 20:43:36




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0