Tacksamhet

Det är inte så ofta jag tar mig tid att sätta mig ner och fundera. Fundera på allt möjligt mellan himmel och jord, hur?, varför?, när?, var?! Det är inte heller så ofta jag tar mig tid att sätta mig ner och fundera på vad det är för människor jag har omkring mig egentligen. Vad det är för underbara varelser som jag får flumma med, som torkar bort mina tårar, tröstar, skrattar med mig, planerar, hittar på roliga saker med mig, dansar, skålar, myser, älskar mig. Jag vet att jag inte är en lätt människa att leva med alla gånger, jag har mina dåliga dagar, jag kan sura lätt, jag har ett komplicerat tankesätt, att prata känslor är inget för mig... Jag vet allt det där. Jag är så otroligt tacksam... Så tacksam över att jag har min familj, min mamma, mina systrar och syskonbarn, ni är mina solstrålar och utan er vore jag ingenting. Jag är så tacksam över att jag har min älskade älskling, som är så förstående, klok, pålitlig och trygg och som jag älskar så otroligt mycket. Jag är så tacksam över att jag har min bästa vän, min klippa, som alltid ställer upp för mig, som förstår och ser på mig när jag är ledsen och när jag är glad och som har mycket mer styrka inom sig än vad hon tror. Jag är så tacksam över att jag har mina underbara vänner som jag kan cruisa med, bada bastuflotte med, festa med, spela spel med, skuma med och ändå vara mig själv med. Jag älskar er.

Peace.


Kommentarer
Postat av: BigSys

Du är min solstråle om än inte alltid det till humöret :) Men vemf-n är det? Love u!! <3

2010-07-09 @ 15:34:45



Postat av: Frugan

<3

2010-07-09 @ 20:35:51



Postat av: Lauritsveronika

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-04-30 @ 11:00:40
URL: http://lauritsveronika.blogger20.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0