Frustrerad

Hm, fan vad jag blir less ibland. Jag kan bara känna hur irritationen växer inom mig, brr... Snart smäller det, och då smäller det högt. Jag med mitt underbara och lugna temperament stubin som räcker till att dela ut till grannarna (eller så inte...) blir förbannad ganska lätt. Och värre blir det när jag har ont. Så ont i nacken att jag inte ens kan vrida på huvudet när jag kör bil... och bara genom det blir jag ju en trafikfara också ;) Så det blir bara som en enda jävla kedjereaktion det här! Suck.

Har försökt få tag i nån som kan massera mig men jag vet inte om företagen har fullt upp när ingen svarar nånstans. Perkele. Nu är jag så trött på det här. Nåja, då drar jag på vattengympa istället då, varmt vatten och stretcha nacken osv, men då är det tydligen sommaruppehåll där. PERKELE. Vid det här tillfället börjar jag ha så ont att jag faktiskt överväger att köra huvudet genom köksfönstret för att stilla smärtan. Pfff... På med mer ice power-salva och en värktablett så är det säkert bra, får göra ett nytt försök imorn att försöka få tag i nån så snabbt som möjligt. PERKELE!

Nee, nu ska jag försöka laga nåt till middag, sen har jag laddat ner gamla avsnitt av One tree hill som jag tänkte att jag skulle börja se. Perfekt stanna-inne-hela-dagen-och-se-på-film-eller-serier-väder :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0