Nytt är nytt

Den här dagen har känts så lång. Tror det beror på att jag varit i farten redan före kl. 8, och det tillhör inte till vanligheterna... I allafall inte att jag redan är färdigduschad, sminkad och har "normala" kläder på mig. Dom gångerna jag självmant vaknar så tidigt släpar jag mitt arsle till gymmet och håller tummarna att ingen jag känner ska råkas komma dit just då. Träningskläder, ett kråkbo på huvudet och nattgrus i ögonen, mm, sexigt!

Har alltså haft provtagning på vårdcentralen kl. 8, och som vanligt så är det nån "nybörjare" som ska låtsaskunna sticka mig i armen ;) Jag är svårstucken, har alltid varit det och kommer förmodligen alltid att vara det. Hon fick ropa in en lite äldre kvinna som sedan kunde sin sak. Några rör blod fattigare var det dags för frukost och juice! Fan vad jag längtade efter juicen, fick ju inte dricka något före i och med att jag skulle vara fastande 12h före provtagningen. Mm, gött. Har sedan lollat på här hemma i vanlig ordning, plockat, diskat, läst bok, vilat, glott på tv, facebookat... Såg att solen kom fram så självklart tog jag boken (Cathy Glass - Skadad) och satte mig ute på balkongen. Vinden var för kall för att kunna sitta ute i bara linne, men filt blev lite för bökigt. Nåja, en timme senare förflyttade jag mig in igen, har surfat på ikeas hemsida och läst bloggar, och nu hörde jag precis att Heikki körde in på gården :) Mys.

Blir nog dags för lite middag här snart, har skippat lunchen och magen börjar snart skrika efter mat. Imorgon är det intro på jobbet, intressant och lite smånervöst! Det går säkert bra ändå... men nytt är alltid nytt ;)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0