Om det bara vore enkelt

Det är så kul. Jag blir alltid såhär fjantig kvällen innan jag ska åka nånstans, vad fan det beror på vet jag inte. Jag är lite som syrrans lillflicka :P Svårt att sova, rastlös, nyfiken osv. Imorn ska vi alltså bila ner till Övik, jag och frugan, och det ska bli skitkul tror jag! Det är planerat lite utgång imorn och lördagen ska vi på stan och kika läget, sen är det inte mycket mer som är planerat. På söndag styr vi audin mot Haparanda igen. Kort visit, visst jag vet... Men jag får åka dit lite bättre en annan gång :)

Nu går jag i djupa funderingar om allt möjligt. Mest om mitt liv, och vad som hända skall. Det är mycket att ta in, information, fakta, överväga för- och nackdelar, och sedan får vi se var jag hamnar. Men ja, det är ju ett stort beslut, vad det är blir för något (och nej, ingen bebis är påväg). Hm, ja det känns konstigt! Men det blir nog bra, tror jag. Det brukar det ju alltid göra på ett eller annat sätt. Jag försöker att tänka positivt, även om det ena förslaget överväger det andra litegrann. Fan också! Nåja, varför göra det enkelt för sig när man kan krångla till det?

Nu ska jag slänga ner lite kläder i min redan alltför fulla sportbag, fan vad man är knäpp att man aldrig lär sig att packa lagom! ;) Men man vet ju aldrig vad som händer så därför är det bra att ha med lite extra... eller hur frugan?! :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du skall ner till Övik en sväng, hoppas du får en fin helg här :)

2010-06-03 @ 22:44:52
URL: http://soufih.blogg.se/



Postat av: Frugan

Kläder behöver man alltid! ;) hihi, hälften som åker hem kommer nog att vara orört ;P

2010-06-05 @ 20:31:50




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0