Can't find it...

Fan, hur tragiskt det än må låta, och hur mycket jag än älskar julen... så har jag fan inte ens fått upp en lykta i fönstret än. Jag orkar helt enkelt inte... Måste ta det till veckan, storstädning och gardinbyte på G, köpa lite klappar och stressa av, få den här julkänslan som jag älskar. För jag får den känslan, varje år... Nu är den lite sen bara. Men det gör inget, jag vet att mitt liv är lite kaotiskt för tillfället men jag hoppas att den känslan hittar tillbaka!

I skolan fick vi flyttat framåt en tenta i allafall = SKÖNT! Det går inte att beskriva vilken lättnadskänsla man fick, även om man vet att man hursomhelst måste stressa ihjäl sig innan jullovet. För på lovet vill jag inte göra nåt speciellt, umgås med min familj och mina nära & kära, jobba lite, slöa och bara vara. Njuta av att få sova fast hela dagarna... haha, nä det kommer jag inte att göra ;) Men jag önskar jag kunde, för att just nu så känns det som att en veckas sömn inte skulle räcka. Men det blir bra ändå :)



Fuck, sociologi imorgon, och även om han bara random väljer oss en och en så har jag en magkänsla som säger att jag kommer att få ha min minipresentation. BLÄ. 

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0