Kära jultomten...

Hej jultomten. Jag tänkte att det kanske var dags för min årliga önskelista igen, inte för att jag förväntar mig några julklappar men om det kanske skulle finnas någon som vill köpa nåt åt mig så kan det ju kanske bli lite lättare :)

Jag tror att jag har varit helt snäll i allafall, nog har jag svurit lite och bråkat och sådär men jag har inte slagit nån eller varit sådär superelak. Och likadant som barnen, får jag bara ha 10 saker på min lista... Inte för att jag lär komma upp i så många saker för jag behöver ingenting... Men vi gör såhär bara för skojs skull :)

Här kommer min lista:
1. Presentkort på IKEA. Eftersom jag måste flytta till en mindre lägenhet betyder det att jag måste byta ut lite av mina möbler, bland annat sängen... Och det är inte gratis :D
2. Som vanligt, på min önskelista har jag en ny klocka ;) Behövs inte funderas så mycket, bredare modell, cool, häftig osv.
3. En 2011-kalender :D Det är bra om det är en "sida" för varje dag, hoppas ni fattar vad jag menar.
4. Guccis nya parfym Guilty. Mmm, just love love love den doften.
5. Pengar :P

Haha, 5 grejer kom jag på... Bättre än ingenting.

:D

Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Jaa, du verkar ju inte vara less på mina julklappar iaf....vet inte hur många klockor som köpts :)) Tack för tipset, hihii

<3

2010-11-30 @ 08:53:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0