Those dancing days

Känns som att man har hunnit med en del idag ändå, men ändå inte, typ. Ja, jag förstår inte riktigt själv heller vad jag menar... Varit i skolan från 9.15-14.45, kom hem, lollade på en stund, hämtade upp lillasyster & åkte till Vuono city, umgicks med dom underbara och bakade pepparkakor och drack glögg, det var mys på hög nivå! Kom hem och slöade en stund och sen drog vi med frugan på gym, mina ben känns ärligt talat som spaghetti... Ibland är det kul att vara optimistisk men fan då.

Är fortfarande på jakt efter en lägenhet, har inte riktigt tagit tag i det där och det beror nog mest på att jag inte vill flytta. Känns grymt tungt att packa ner allt igen... Det här var ju vårat. Så lite kluven är jag, jag vill bo kvar men jag vill ändå inte bo kvar, shit alltså. Ibland förstår man inte hur förvirrad man är förrän man läser det man har skrivit ;)

Nu bjuppar jag på en låt som jag fick av en person som betyder väldigt mycket för mig... den beskriver allt så bra. Just här. Just nu.




Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0