Loneliness

Hej.

Klockan är 02.15 lokal tid å jag är inte trött alls. Var å vinkade av älsklingen idag, han tog tåget till huvudstaden Helsinki för att jobba under jullovet. Å vi vet inte ännu när han kommer tillbaks, kan bli uppemot en månad :( Vill inte ens gå å sova, kommer kännas så ensamt. Hoppas Leyah är villig å vara min gosenalle inatt.

Har för en stund sen anlänt från en portugisiskt födelsedagsfest. Det var jättetrevligt, massa portugisisk mat (plockmat) å sangria bjöds det på! :D Å självklart sång å dans ;) Imorn blir det plugg... jag vet att jag skrev tidigare att jag inte ska göra ett skit, men plugga måste jag. Sen ska jag iväg å störa Anjan å Tan, så jag slipper vara själv. Dagen kommer gå supersakta annars. På måndag är det återigen dags att besöka jultomten i Rovaniemi, det ska bli skojjigt :) Träffa alla nya internationella studenterna, nog för att jag träffat en hel drös på alla dessa fester som varit på sistone men ändå :D Å självklart ska det blir trevligt att träffa tomten också!

Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen å mysa med katten. Å sakna älsko :(



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0