Here, there or where?!

JAMEN GISSA OM JAG HÅLLER PÅ Å BLI KNÄPP?! Har suttit med min blogg i flera dagar å försökt fixa å trixa å jag blir så jävla arg för att det inte blir som jag vill. Funderar ärligt talat på att stänga ner skitblogg.se å börja blogga nån annanstans, jag vet inte... nu är jag bara pissed off.

Många saker som irriterar mig idag. Har inte varit en bra dag helt enkelt, igårnatt satt jag uppe till 3 å försökte göra en powerpoint som ändå sket sig! La ner så mycket tid på den men när jag kom till skolan så funkade inte själva formatet på skiten, vilket gjorde att jag fick byta format å all text å allt blev annat! Jo, å sen försov jag mig till skolan också, skulle ha börjat 8.15 å jag befann mig där 10.15. Idag har jag saknat Laotan jättesupermycket, är väl en av orsakerna till att det känts så tungt. Jag känner mig lite vilsen idag på nåt sätt. Tänkt mycket på mamma, vilket gör mig ledsen på en gång å det är jobbigt. Blä. Idag är en dag då jag vet inte alls var jag är påväg. Förstår ni vad jag menar som? Jag brukar oftast välja min egen väg, jag har sprungit bland småstigar i vissa tillfällen å ramlat å slagit mig å rivit upp huden i buskar med taggar. Jaah jag vet inte, just nu känns det mest som att jag sitter mitt i en rondell med min picknick-väska å glor på alla andra som kör å väljer riktningar å bara gasar vidare. Normalt? Jag vette fan längre.

På lördag blir det iallafall en hejdå-fest hos våra härliga, underbara utbytesstudenter å det känns ledsamt... men det ska bli kul. Det är något jag ser framemot. Fest å på lördag har Laotan varit borta en vecka, så vi är en vecka närmare hemkomst!



- Ett glatt gäng på våran inflyttningsfest! Notera hur snea alla ramar på "wall of fame" är... dom har också festat rejält!

     

- Förra vårens hejdå-fest :)

Nu ska jag ta katten under armen å gå å spela spel på mobilen lägga mig :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0