Skitsnack

Ibland är det så roligt hur talanglös man egentligen är ;) igår när vi kom hem från skolan och gick upp till lägenheten försökte jag såklart tända en lampa... mörkt. En annan lampa; mörkt. Spisen; mörk (eh?). Trodde det var ett tillfällligt strömavbrott och åkte till mami och lagade lite käk och satt där och glodde. Kring nio var det dags att åka hem igen; mörkt. Nu började jag bli lite orolig. Hur skulle jag klara av en hel kväll utan tv & dvd? Datorn hade jag, men inge batteri på den. Mobilen hade jag, men inge batteri på den. Jag bytte säkringar (JA, HÖR OCH HÄPNA... JAG BYTTE SÄKRINGAR! :D) och sen fick jag damp och ringde hyresvärden.

Han ringde upp mig idag... Tydligen har jag inte betalat elräkningen (som ingår i min hyra ;)), så dom har stängt av elen hos fröken Trast. Efter ett tag kom han på sig själv, allt var ju faktiskt hans fel! Han bad om ursäkt och I better have some electricity when I get home, or some heads are gonna roll...

Sitter i skolan och väntar på att pojkarna ska sluta :) Borde skriva lite på min uppsats men jag vet inte om jag orkar. Imorn ska jag på födelsedagsfest hos en av dom tyska utbytesstudenterna, ska bli skitroligt förutom en liten detalj... dress code: pink! Jag äger väl inge pink? Oh well... I have to be creative. Stunder som dessa önskar man att man hade en kreativ sida ;)

På lördag är jag nog sugen på party tror jag. Ganska säkert. Ja det är jag. Nu jävlar ska det festas. Jag har som blivit så lugn på sistone, känner knappt igen mig själv; Bad girl gone good...



DET FINNS OMTENTOR MEN DET FINNS INGA OMFESTER! :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0