Changes

Det är så typiskt mig. Att öppna käften, inte få ett svar och fundera tills det känns som att huvudet håller på att explodera. Jag blir så trött på mig själv, men så är det ibland kanske.

Vid vissa tillfällen skulle det vara lättare att inte vara en "tänkare". Fan, jag borde verkligen sova. I morgon ska jag på IKEA med syrran och Kristoffer, köpa lite crap som behövs för förvaring. Borde kanske handla lite mat också men vem orkar. Skyller på att det inte ryms i kylskåpet ;) Det är en bra diet att flytta till en liten lägenhet, tydligen.

Varför vill man bara ge upp ibland? Jag vet inte vad jag vill ge upp... Jag vill bara ge upp. Fattar ni? Tror jag har fått alldeles för lite sömn dom senaste dagarna. Det senaste året har varit ganska extremt. Jag hoppas att 2011 ska bli mitt år. MITT. Fuck, det smärtar i varje muskel i kroppen. Varför? Weird.



God jävla natt.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Tror nog att du sku behöva öppna käften lite mer...prova...det funkar som en slags ventil...lättar på trycket!! Ja o det e sant...det har varit ett tungt år för dig...elr för många...men man måste blicka framåt....men samtidigt inte att glömma arbeta igenom det som varit!! Tror att du vet vad jag menar...

Kramis, love ya

2011-01-14 @ 21:55:58



Postat av: Santeri

Man får känna att man vill ge upp frågan är sedan bara hur man väljer att göra? Jag vet att du aldrig ger upp.



Min bästa vän <3

2011-01-15 @ 08:53:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0