Finally!

Long time no see... I've been soo busy. Work, work, work, christmas, work, hanging around, work, moving, work, celebrating new year, work... And today was my last day at work for now, and that's a good thing since I don't feel like going back. Not for a while at least. Maybe it's good to be scared sometimes.

Imorn ska jag träffa tjejorna för en massa lunchmys! :D Ska bli jätteskojigt, och skönt att få äta då jag inte ätit nåt på hela dagen (förutom frukost), så jag har laddat litegrann för Lei ;)

Nu har det gnällts från höger och vänster om att jag inte har bloggat på länge... Here you go! :D

Peace.

Kommentarer
Postat av: BigSys

Nice work! Lova ya!

2011-01-03 @ 11:07:59




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0