Ain't no mountain high enough

Nu har helvetesveckan precis börjat. Överlever jag den här veckan och hinner bli klar med det mesta jag måste göra, då kan jag vara riktigt stolt över mig själv... jag måste skriva ner det så att jag ska komma ihåg det sen när den här veckan är över :) men det är väl så, alltid överlever man ju. Man är så mycket starkare än vad man vågar hoppas på vissa gånger. Ain't no mountain high enough... ;)

I morse klev jag upp, iväg på gym, kom hem och packade 4 kartonger så nu är jag en bit på vägen i allafall. Som tur är så har jag inte en massa onödigt skit som ska packas ner så detta kommer nog gå rätt fort ändå. Två uppsatser, fyra mindre uppgifter och två tentor är vad jag har kvar innan jag kan ta sommarlov... Haha, jag är körd. Aja, en dag i taget.

Kan inte förstå att det redan är den sista veckan på våran praktik :) 5 veckor gick ju skitfort ju! Och om några dagar kommer min älskade hem igen, äntligen äntligen äntligen! Helgen kommer att spenderas med att vara barnvakt åt mina favvoungar, vi hoppas på bra väder så man kan vara ute i massor. Lika bra att ta det lilla lugna denna helg, förra lördagen var jävligt vild... mådde skit hela gårdagen. Anyhow, jag hade roligt i allafall ;)

Jag skulle verkligen behöva åka och handla något! Har inte haft mat hemma på säkert en vecka. Men jaa, jag flyttar ju snart ändå så är nog ingen idé att handla :D

Nu är det dags att klä på sig och dra iväg till praktiken :)



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0