. . .

Vilken jobbig morgon. Jag drog iväg till gymmet det första jag gjorde när jag vaknade, men jag kände mig så grymt orkeslös. Konstig känsla, vet inte riktigt vad det är. Min energi har försvunnit :)

Idag är det 24 nätter kvar tills min älskade kommer hem igen. Känns som att dagarna går så grymt sakta när man bara väntar på att han ska komma tillbaka... Lite över en vecka har gått men det känns som att han varit borta i en månad. Det är tufft och det suger pung, men man befinner sig i en situation som man bara måste acceptera, det finns inget annat val tyvärr. Livet är inte alls roligt nu känner jag...

Aja, nu är det bara att dra på sig fake smajlet igen, snart dags för lite lunch och sen jobb (läs: praktik) 13-20.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0