! ! !

Den här veckan har gått fort som fan... det är redan fredag imorn. Idag jobbar jag 13-20 och imorn 6(!)-14, sen är jag ledig helgen. Hade ju hoppats på bra väder så man kunde gå och sätta sig på terassen och dricka en cider eller två i solen... men det verkar ganska kört för min del. Vädret suger pung.

Idag efter praktiken måste jag åka till ICA för att hämta lite bananlådor och börja packa mina saker :D Ser såååååå mycket framemot att få flytta till Kemi, få in lite ny energi i min vardag och inte bara samma gamla jävla skit. Billigare, nära till skolan och framförallt... få vara nära min kärlek jämt! :) Dessutom... idag är det bara 8 dagar kvar tills Han kommer hem! ♥

Men vilket jävla skitväder. Tack gode Gud att bilen är lagad, jag hade dött om jag hade behövt börja cykla eller gå till Torneå i det här vädret. Ösregn och storm, mmm, underbara vår... Meeeeen fan vad trött jag är. Hade lätt kunnat sova hela dagen, skyller det också på vädret :D

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0