Whiiiiine

Att drömma. Hur sjukt äkta det kan kännas ibland. Allting känns så bra, du kan känna vinden på din kind, sanden mellan tårta och känna lycka, för att sen vakna upp och märka att du fortfarande är kvar i den gråa, trista vardagen. BLÄ!

Skönt ändå att det är sånt skitväder då jag ska på praktik 13-20. Imorn går jag 6-14 (!), hur fan det nu ska gå. Har så grymt mycket att göra men får inget gjort! Har två tentor jag skulle behöva göra, förhoppningsvis kan jag åtminstone göra en av dom innan sommarlovet börjar, så jag slipper stressen. Iofs skulle jag kunna göra bort båda tentorna på samma dag... måste bara få tag i böcker. Måste nog åka till Kemi nästa vecka och låna lite böcker och sätta igång att plugga. Sista maj ska en uppsats vara inne, och 3:e juni ska en till uppsats vara inne, sen är jag fucking done for this year och tar sommarlov! Oj juste, sen har jag ju en flytt däremellan också? HOOO! Det blir nog bra det här. Tiden får gärna gå fort, vill bara att 27:e maj ska komma nu nu nu nu NUUU!

Det är så härligt att vara negativ ibland. Även fast jag inte känner mig hemma för fem öre när det gäller den här känslan, så känns det bara skönt. Piss, skit och helvete. Snart kommer en bättre dag :) optimisten i mig finns ännu där i allafall...

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0