Dancing in the dark

IIIIKKS, bara 23 dagar kvar tills vi ska till Luleå å röja till Motörhead :D Fasen vad det ska bli roligt!

Hmm, har just ätit upp en burk med ananas å det började klia på tungan... kan det vara allergi?! Hoppas inte, I ♥ ananas! Det är säkert bara nåt annat, psykiskt som alla andra jävla fel som man har ;)

Snart blire å slagga en sväng, skola imorn fram till lunch, gym, plugg, tvättid, sen sova igen... ganska bra planerad dag. Vid 7-tiden på onsdagmorgon (HEJ REDBULL!) åker vi med klassen till Oulu å besöker några ställen, ska bli riktigt intressant. Jag ska till å med få köra en av skolbilarna! HOLYMOLY! :D Hoppas ingen gnäller, jag har en blyfot jag vet, tycker om att köra snabbt... hoppas vädret är OK ändå. På fredag ska vi få en kisse som vi ska ta hand om i några månader, ska bli så kul att se hur Leyah reagerar på en annan kisse :D Hon har ju som vant sig att vara själv nu, får välla hur hon vill å bete sig som en riktig tonåring ibland... får väl se vad gamlingen Rosa (som katten heter) tycker om henne, om hon ska sättas på plats. Jag håller iaf tummar å tår att allt ska gå bra mellan dom! På fredag har vi även årets första julfest! :D Wee wee wee!



- Jag å Elina ♥ om 23 dagar röjer vi igen! :D PUSS!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0