Gnäll!

Återigen är min underbara nackvärk tillbaka ♥ man kan ju inte göra annat än låta värken passera, om å om å om igen! Idag beror den nog på att jag suttit å skrivit uppsats i några timmar med datorn i famnen, på en gång jag har nån fel hållning eller sovit konstigt så börjar den att strejka. Jag önskar vi kunde säga upp kontraktet så jag slapp dig för all evighet, jag hatar dig. Jävla nacke.

Några minuter kvar av Gossip Girl, sen blire en dusch å fixa nå krubb efter det. Hade tänkt fixa iordning lite asian food med en massa härliga kryddor, dock en vegetarisk sådan då min pluttis inte äter kött :) även griskött går fetbort i det här huset då Laotan är muslim, ibland kan jag sakna å äta knapriga bacon men vad gör man inte för kärleken ;)

Var nyss å tog en prommis till affären, å hamnade mitt i snöstormen! Men supermys var det, jag måste ha sett ut som en jultomte när jag kom in, mössan var helt täckt av snö å jag såg knappt igenom mina brillor :) Nu börjar den härliga julstämningen komma till mig! Imorn ska jag till Tiimari å köpa nå billiga pysselgrejs så vi får fixa några julkort, vissa ska ju skickas ända till Afrika i år! :D



- Min finaste :*

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0