Frustration

Goddag!

Jävligt sakta men säkert börjar jag väl bli friskare, tappade rösten helt å hållet i lördags så jag skickade iväg tjejerna på krogen å gick å la mig. Igår fick jag verkligen anstränga mig för att kunna få fram nåt ljud, ni vet sådär när man skriker riktigt jävla högt å tar i för kung å fosterland, så fick jag anstränga mig å ändå hörde man knappt vad jag ska! Idag är det lite bättre, dock låter jag som en pojke som kommit i målbrottet... men what the hell.

Julen närmar sig å gissa hur många julklappar jag fått köpt?! :D NOLL! Gissa hur många julklappar jag har råd att köpa egentligen?! NOLL! :D Aaah, det går bra för mitt lag. Helt sjukt hur mycket man (som student) påverkas av att ha låst in en hel månadshyra till hyresvärden... jag får ju tillbaka dom när jag flyttar men det hjälper ju inte mig nu hursomhelst ;) alla kalkyleringar blir som helt fel :D Nåja... jag får bli kriminell helt enkelt, om det inte löser sig.

Jag tänkte våga mig på att dra på gymmet idag men efter en 45 minuters promenad så höll jag på att hosta ut mina lungor :( så jävla trist att sitta inne när det är så grymt väder ute, för en gångs skull så skiner ju faktiskt solen! Jag vill ha en mixer så jag kan göra mina vitaminbomb shejkar med en massa bär å frukt å gott å bli kvitt den här skitförkylningen... Kanske jag ska ta tag i projekt: rensa-garderoben-från-kläder-jag-inte-använder. Det blir bra. Ska bara slöa en liten, liten stund...



- Lilltomten :)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Aah, vilken sötis bild på min lilla prinsessa <3 O så inga presenter här, TACK!! Barnen ok, men inte till oss vuxna, spara istället ;) Kramis

2011-11-14 @ 22:22:07



Postat av: bi

2011-11-18 @ 17:35:51



Postat av: bigSys

Skippa presenter och umgås och hjälp varandra med tjänster istället :) Såå söt bild! Ser ut att vara mina händer :) Saknar er alla!

2011-11-18 @ 17:37:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0