Kardemumma

TjenaTjena.

Orkar inte börja mitt blogginlägg med "long time no seen" IGEN, jag vet att jag varit jävligt lat på bloggfronten men det har varit så mycket i mitt liv på senaste.

Skolan går bra, varje morgon känner jag av motivationen å gå till skolan å ha världens diskussioner med klasspolarna, men så fort jag kommer hem så är all motivation borta. Skolarbeten bara samlas på stora högar och jag börjar känna paniken slå till snart, men... vad ska man göra? This is life liksom. Tur är att vi har världens bästa lärare som stöttar en å hjälper till, "ta den tid du behöver" å det är jag så sjukt tacksam för. Två dagar skola kvar, nästa vecka kör vi en hel vecka tror jag, sen om någon vecka ska vi ha nåt lov också men har ingen koll på när det är egentligen. Kommer inte bli något "lov" för min del ändå, bad student, bad BAD STUDENT!

Det ser ut som att det kan ske stora förändringar i mitt liv inom den närmsta framtiden. Visst, det känns motigt men vad ska man annars göra? Är väldigt nyfiken på hur livet skulle bli om det skulle hända, samtidigt som jag känner mig väldigt trygg i det jag har nu. Men det spelar ingen roll... så länge jag får vara med min kärlek så spelar inte förändringarna någon som helst roll. Måste man så måste man, å det har jag full förståelse för. Å faktiskt har jag börjat tänka mycket mer positivt på det hela nu. Det är bara så sjukt hur man ibland bara tänker på saker å ting ur sitt eget perspektiv, å inte ur den andras... men efter att ha fått lite tid å fundera så är inte himlen alls så grå som jag först trodde. Det kommer bli bra, as long as it is u and me honey ♥

RESAN JA! Resan var suverän! Sitter dock inte å bloggar på min egna dator så kan inte lägga upp några bilder... men det kommer. Varmt var det som i rena helvetet å magen min gillade inte den turkiska maten... men bortsett från det så var det en kanontripp å jag hade en supertrevlig semester.

Nu snart ska jag iväg å spela studentbingo med några klasskompisar å förhoppningsvis vinna en å annan drinkbiljett ;)

Peace.

Kommentarer
Postat av: Ninnu

Nå niin, viestiä vaan mitä "kan ske" tarkoittaa!!??

2011-09-28 @ 19:25:15



Postat av: Elin <3

Nåå nu blev jag nyfiken :)

2011-09-29 @ 07:58:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0