Andra direktiv

Vilken mysig söndag. Kom hem rätt sent från festen igår, men vilken tid det var har jag ingen aning om... men kul hade vi i allafall :) tack till alla mina fina vänner för att ni hade roligt med mig!

Har hunnit vara ute i solen å ta lite frisk luft så man "vaknar till"... gjort träningsschemat för nästa vecka, planerat lite mat, handling, plugg osv. Nu ska jag bara vara å se på film resten av dagen å inte göra nåt vettigt alls... kanske äta nåt ;) men inte mer än det.

Jag har suttit å diskuterat en stund med en riktigt klok man, å ibland när man har mycket att fundera på kan det kännas bra att få in synpunkter från någon som man annars inte står så nära. Ibland kan man känna sig så grymt sviken av människor så man inte riktigt vet vad man ska ta sig till. Till svar fick jag "Maybe it is time to give up on people making you happy and concentrate on being your own cheer leader". Helt underbart. Helt rätt. Tack fina du för att du öppnar mina ögon å får mig att förstå även om saker känns jobbiga.

Nu dags för mer bakishäng å mer filosoferande. Once you pop, you can't stop.



- As long as I have you by my side, everything is going to be allright ♥

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0