Äääääntligen!

IIIIK!!! Nu har vi fått några svar på lägenheter i Helsingfors, får väl se vad vi bestämmer oss för å vad vi får men det är skönt att det börjar gå framåt! Dock saknar jag ännu jobb :/ fasen... men det ska nog bli bra ändå, är ju bara april ännu å jag har skickat över 40 arbetsansökningar så någon ska väl ändå nappa tycker man?! :D annars får jag fortsätta leta när jag kommer dit ner helt enkelt :)

Nu måste jag ringa några samtal å sen dra iväg på banken en sväng, komma hem å äta lunch, plugga lite å sen är det dags för gym + fotboll/volleyboll/innebandy vad vi nu bestämmer oss för att göra. Efter det blir det att handla då kylskåpet gapar tomt, å sen får vi se vad det blir av resten av kvällen, mina desperata hemmafruar går ju på tv så det får man inte missa ;)

Nu ska jag ut i dimman... trist. Var är solen idag?!



- Utsikt från vårt vardagsrumsfönster i söndags, soligt å fint :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0