30 dagar om mig

Hej. Måndagmorgon, huh? Vad tycker vi om det? Spelar mig ingen roll egentligen då jag är ledig ;) men min bättre hälft fick kliva upp tidigt medan jag snarkade på.

Ska göra en 30-dagars utmaning, bara för att se om jag verkligen "orkar" hålla på så länge ;) vissa veckor bloggar jag dagligen å vissa veckor bloggar jag inget alls så detta ska bli skoj å se hur det går.

30 dagar om mig
Dag 1 - presentation om mig själv
Dag 2 - min första stora kärlek
Dag 3 - mina föräldrar
Dag 4 - detta åt jag idag
Dag 5 - vad är kärlek?
Dag 6 - min dag
Dag 7 - min bästa vän
Dag 8ett ögonblick
Dag 9 - min tro
Dag 10
- min framtid
Dag 11 - mina syskon
Dag 12 - i min handväska
Dag 13 - den här veckan
Dag 14 - mina drömmar
Dag 15 - ett foto på någon som gör mig lycklig
Dag 16 - mitt favoritminne
Dag 17 - min favoritfödelsedag
Dag 18 - detta ångrar jag
Dag 19
- den här månaden
Dag 20 - ett ögonblick
Dag 21 - det här upprör mig
Dag 22
- det här får mig att må bättre
Dag 23 - det här får mig att gråta
Dag 24 - en första
Dag 25 - mina rädslor
Dag 26 - min favoritplats
Dag 27 - det här saknar jag
Dag 28 - mina ambitioner
Dag 29 - vad ingen vet!
Dag 30 - ett sista ögonblick

Yepp... vi får se vad det blir av det hela ;) stay positive, right? Börjar med Dag 1 senare ikväll, dvs en presentation om härliga mig! :D haha!



- Varför vara ledsen när man kan vara glad? :D

Ha en mysig måndag!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0